About me

My photo
Sabah, Malaysia
assalamualikum... nothing much to say... blog ne just for my personal anything yg nunu share kat cni just my life... if my blog disturb ur self, so please go away.. i dont need ur in my life!!!

Tuesday, November 27, 2012

- Berusaha - bertawakal-

assalamualikum ..

genap la umur saya ari 26 :) still sweet kn ahaha

k la arine just want to share pasal my VITILIGO kesayang :) ...(sapa tu?)

ahh ne la dia vitiligo ... sy sedang dlm proses berusaha dan btawakal kepada ALLAH swt..
skunk sy tgh try krim yg hnya berhrga RM 2 ..alhamdullilah pa sy tgk ade yg sembuh stelah sy guna krim tu ..
1st sy cuba kat tgn blh kiri jer... klu kwn2 tgk blh kanan tu  sama yg sy dpt sblm ne d sblh kiri n yg sy mark tu ... setelah sy guna krim yg sy ckp kan td ... doa kn sy utk sembuh yer ... :)

 



nie la krim yg sy guna skunk sy bli d lorong2 jln jer ..cuma RM 2 ... utk mcri sembuh kita kena berusaha pa saja selain berdoa..

pakai ubat kena bc doa + selawat insyaALLAH kita akan sembuh ... ada pkembangan lg sy share uke














p/s : cerita ini utk kwn2 senasib ngan sy :) jgn stress taw nnt makin mrebak

5 comments:

nur rieka said...

salam nunu.....akak ada terbaca entri nunu disini...nunu masih guna ubat ni lg?camana kesan nye?ada perubahan lagi tak?

nur rieka said...
This comment has been removed by the author.
nur rieka said...

sori...akak tak reti sgt nak komen dlm blog2 cenggini.tu yg tedelete yg atas tu..

farhanaz said...

salam...sy nak tnya,kat mana ehh sis beli ubat ni...kalau boleh saya pn nak try jgak...thanks

sabahan Mom said...

Hi.. Ur vitiligo sdh sembuhkah? Sllu nmpk ubat ni tp x pula beli. Mo try lah klu bkesan...

cayank tak??