About me

My photo
Sabah, Malaysia
assalamualikum... nothing much to say... blog ne just for my personal anything yg nunu share kat cni just my life... if my blog disturb ur self, so please go away.. i dont need ur in my life!!!

Friday, September 28, 2012

Xde Duit x le Kawen??

BtoL ker XdeR duit x ler KaweN ??

skunk mmg isu Kawen Hantaran Tinggi mcm gunung kinabalu ..tgk ar... siap ikut taraf pendidikan lagi


Perlu ker sume ne... wlpn saya sorg ppuan tp x fikir pown nak kawen sekadar nak tunjuk2 nak myusah pihak lelaki saya... kawen mmg sekali tp nak idup mesti la selama nyer kan .... da buang duit tuk blanja kawen RM 50,000 pas kawen penin nk bayar ..coz msti bukan bulat2 kita dapat simpn sebanyak tu kan ...
make it simple n easy but happiness :)
klu nak blnja beribu2 smpi bila nk kawen kan ...kumpul duit lgy gaji pown cukup2 makan brg skunk pown mahal da.... SYAITAN POWN LG SUKA DORG PARTY .. !!!


Kerajaan pown skuknk wajib kn Kursus KAwen ..kena bayar lg ..dulu RM 50 ...pastu RM 80 ...skunk da RM 100 ...x lama gik nek la tu .... x der sijil kawen x le nikah mcm tu polak ... dulu2 pown xde bole jer bahagia lgy taw ....


perghhh klu tk bajet skunk ne mmg mantap ar..nak kawen pown kena pikir 44kali  taw... klu mcm ne agak2 org bujang mcm ak xder keje ... bila nak kawen yerk.... daaa tido n berangan jer la ...

tapi ak nak simple jer ...malu ar nak ssanding2 org tgk ... mulut pown popek popek jer ... ahhaha
k la wat bakal suami ku kita wat simple jer k... x ya pikir prasan org ..pikir masa dpn jer .. yg nak kawn kita 2 .. nak makan bakal anak2 kita ... ahahha

k la aigoss saja wat cete boring :) tp berfaedah

No comments:

cayank tak??