About me

My photo
Sabah, Malaysia
assalamualikum... nothing much to say... blog ne just for my personal anything yg nunu share kat cni just my life... if my blog disturb ur self, so please go away.. i dont need ur in my life!!!

Wednesday, October 26, 2011

:: happy anniversary my EX-BoYfreN::

taaraaa........
http://www.emocutez.com
assalamualikum w.b.t

Hye..Bisa2 kita KeTemu lgy HehHEHHE ...
entri areku kali ni ak tuju khas SpeciaL buat ex-boYfreN areku .... [sapa yg pena wat tahi kat ak tu taw la sapa diri dia] HehEHHE 27 Oct 2011

NuNu nak ucapkan selamat ulang tahun pertama dan terakhir sempena BREAK kita heehhe
[mgkn ramai yg kata skunk NUNU mgada ++ gedikx ar sebab wat entri mcm nie..ala NUNU x kisah ]
http://www.emocutez.com sebab NUNU mmg nak gitaw NUNU syukur sangat2 akhirnya NUNU xda ape2 ngan dia..n tq sngt2 kat dia sebab putuskn NUNU... seyes NUNU HAPPY!! ...NUNU da dpt kaple balik ngan orang yg paling sayang NUNU ..n hargai NUNU selama nie...tapi masi pelik ar.. kwn2 dier yg juga da jadi kawan NUNU mcm da anti kat NUNU, sampi ada yg blok2 NUNU... ala x per lgy NUNU x kisah sebab NUNU x yah berkawan ngan org HIPOKRIT macam korang .... NUNU x suke ..x suke ..http://www.emocutez.com rasa nakhttp://www.emocutez.comjer korang .... aHahhaha tapi x per ar... ALLAH s.w.t kn ade insyaALLAH dia akan tolong saya :D .....

k la xder special mende pown entri ne ... saja nak m'ingat diri bahawa pernah ada orang yg mhina saya ... perbodohkan saya... dan paling saya x le lupa pena ada org LEMPANG saya ... bukan saya nk dendam tp benda tu wat saya tak lupa yer bebs... rasa nk balas balik pown ada.... lg2 la ko buruk2 saya... xper2 ..nnt ko dapat balik pe ko bg kat ak....

aku ingat dia sebab ape yg pernah dia wat kat aku ....bukan ak ingat dia sebab aku windu dia ...
dan ak memang DENDAM ngan dia.... tapi aku taw hanya ALLAH s.w.t dapat tolong NUNU...




http://www.emocutez.com k la..... smoga segala dendam2 nie hilang dari badan areku.... aminnn....

No comments:

cayank tak??