About me

My photo
Sabah, Malaysia
assalamualikum... nothing much to say... blog ne just for my personal anything yg nunu share kat cni just my life... if my blog disturb ur self, so please go away.. i dont need ur in my life!!!

Saturday, October 29, 2011

:: NoVemBer DataNg lagy ::

tggl berapa ari lg November nak muncul......
biLa da November maka aku pown ...makin...... T...U...A la
aduiii cepat jer masa berlalu..da 25 tahun areku d beri peluang idop d muka bumi ini
syukur ya ALLAH s.w.t ko berikan aku peluang ini.... terima kasih..
dlm 25 tahun ini gak la bnyk dugaan dalam idop
memang sume insan nya x lari dari ujian dr nya
sume itu utk kita merasa nikmati idop dan mengingati -NYA selalu

dulu time skola ...kawan2 slalu tnya ..
umur brapa korg nk kawen?... areku target 25 ito pown kalau jodoh ade :)
skunk da masok 25 poown x kawen ..so its mean jodoh ak x smpi lgy :D
xper2 itu plan time budak2 hingusan yg hanya suka berangan-angan

kalau org len sukaa wat azam time new year...tp ak suka wat azam time bufday ak
so azam ak kali nie.... lebey matured lgy... [wanita la jadi nya nie]
berusaha mencari rezeki lg...
x kira usia areku berapa aku nak capai target aku

1.. ada keta [kena amik lesen lu nie]
2. x pown moto la
3. kerja tetap msti ada ... x kira la dari bawah
4. rumah itu penting .....
5. da kawen..... :)

semoga segala perjalana ku d permudahkan n di berkati ole ALLAH s.w.t
amin...amin


no more kanak2 riang


Thursday, October 27, 2011

::urgent!! n please tunaikan utk saya::



luft....luft....aye nak tengok nie --->>
http://www.emocutez.com

naK tentok Ne gaK!! tp cni Semporna mana da wayang o0o0o

GSC? Cathay? TGV ? huhuhu langsung xder sedey.........

kalau ada pown mau tgk ngan sapa??????

tp tatap gak sy mau tgk kalau le time 1st tayang d Malaysia g saya mau tgk
boleee la.....

kira saya punyer wishlist for bufday la .... sapa bole tunaikan ?? permintaan saya ini...please!!!!
windu kat EDWARD n JACOB sngt!!!

<3 edward n jacob but i <3 more my VAMPIRE aLbab Hehheheh

serba sikit pasal TWILIGHT BREAKING DAWN

dlm cete kali nie dia terbahagi kepada 3 part iaitu

Perkahwinan BELLA n EDWARD

2nd lak pasal Renesmee iaitu baby c EDWARD n BELLA [half vampire ++ half manusia] mcm mn yerk ?? kena tgk gak nie ... xsabar

k last part adalah babak2 kmuncak da... so ne pown kena tgk..... arap2 dpt tgk ar... heehehe



::MISTERI PENJARA PUDU::

KISAH BENAR............

Berlaku di Penjara Pudu Kuala Lumpur di suatu ketika dulu.. Hanya boleh disebarkan pada orang2 tertentu sahaja…Sebelum Penjara Pudu ditutup dulu pernah diceritakan bahawa terdapat satu bilik dipanggil “Bilik Terakhir”. Dibilik inilah seringnya berlaku kejadian pelik sejak Penjara Pudu ditutup. Dinamakan “BILIK TERAKHIR ” adalah kerana dulu ia merupakan bilik kediaman terkahir bagi si pesalah jenayah berat sebelum menjalani hukuman gantung sampai mati pada keesokan harinya dibilik gantung.

Di BILIK TERAKHIR inilah pesalah dikatakan akan meratap, menangis, menjerit, bercakap seorang diri dan berbagai lagi perlakuan kerana menyesali kesalahan mereka yang lalu. Mereka menjadi begitu kerana dikatakan tidak kuat semangat menghadapi maut keesokan harinya yang telah diketahui mereka.

Menurut kata warden-warden yang masih ada di Penjara Pudu sewaktu proses pengosongan Penjara Pudu dijalankan, mereka sering terdengar suara-suara sayu meminta tolong, suara orang menangis dan bermacam-macam lagi dari Bilik Terakhir tesebut. Tak kurang juga ada diantara warden yang terlihat seekor kambing hitam sering masuk menembusi pintu bilik itu tanpa dibuka dan kemudian tidak pula kelihatan kambing keluar semula..

Ramai bomoh dan pawang yang dipanggil bagi memulihkan bilik tersebut mengatakan bahawa suara-suara yang sering kedengaran diwaktu malam dari Bilik Terakhir itu adalah akibat roh-roh pesalah yang mati ditali gantung tersebut tidak tenteram kerana mati mereka ditali gantung.

Nak dijadikan cerita pada suatu malam Jumaat ketika hujan renyai-renyai seorang warden telah ditugaskan mengawal kawasan yang berhampiran dengan “Bilik Terakhir” itu. Ketika sedang berkawal kira-kira lebih kurang pukul 01:00 pagi beliau terdengar seperti tapak kaki sedang berlari-lari berhampiran bilik tersebut. Ia cuba beranikan diri untuk untuk melihat apakah bendanya itu.Sedang ia mengamat-amati maka terlihatlah dalam kesamaran seekor kambing hitam sedang menuju kearah Bilik Terakhir itu lalu lesap begitu saja. Ia berasa harian bagaimana seekor kambing boleh ada dikawasan itu? Oleh kerana ingin tahu ia beranikan juga diri menghampiri Bilik Terakhir itu.

Alangkah terperanjatnya mendapati pintu bilik itu telah bertukar menjadi pintu gua. Mulalah ia berasa gementar, seram serta menggigil ketakutan namun diberanikan juga diri memasuki pintu gua yang samar-samar itu sambil meninjau- ninjau didalamnya jika terlihat akan kambing tadi. Apabila apabila sampai je kedalam gua tersebut alangkah terperanjatnya ia bila didapati banyak harta karun dalamnya…. Ia cuba mengambil harta itu tetapi tiba-tiba hilang dari pandangan lalu menjelmalah satu lembaga yang mengerikan seraya berkata,

“Heyyyyyy manusiaaa.. Jangan awak

sentuh harta itu.. Hartaaaa itu bukan

kauuu yang punyaaaa ” ” Ahmaaaaaad

Albab yang punyaaaaaa ” Ha Ha Ha Ha

Ha ” Yaaaaaaa, Ahmaaaaadd Albab yang

punyaaaaaa … “





AHHAahhahah LuFt jgn maRa saya letaK pic anda ..sayang ko sngt2 ahmad albabb


cete nie saya kopie dari :: NIZARAZU.COM
p/s : thanks bg share.....

Wednesday, October 26, 2011

:: happy anniversary my EX-BoYfreN::

taaraaa........
http://www.emocutez.com
assalamualikum w.b.t

Hye..Bisa2 kita KeTemu lgy HehHEHHE ...
entri areku kali ni ak tuju khas SpeciaL buat ex-boYfreN areku .... [sapa yg pena wat tahi kat ak tu taw la sapa diri dia] HehEHHE 27 Oct 2011

NuNu nak ucapkan selamat ulang tahun pertama dan terakhir sempena BREAK kita heehhe
[mgkn ramai yg kata skunk NUNU mgada ++ gedikx ar sebab wat entri mcm nie..ala NUNU x kisah ]
http://www.emocutez.com sebab NUNU mmg nak gitaw NUNU syukur sangat2 akhirnya NUNU xda ape2 ngan dia..n tq sngt2 kat dia sebab putuskn NUNU... seyes NUNU HAPPY!! ...NUNU da dpt kaple balik ngan orang yg paling sayang NUNU ..n hargai NUNU selama nie...tapi masi pelik ar.. kwn2 dier yg juga da jadi kawan NUNU mcm da anti kat NUNU, sampi ada yg blok2 NUNU... ala x per lgy NUNU x kisah sebab NUNU x yah berkawan ngan org HIPOKRIT macam korang .... NUNU x suke ..x suke ..http://www.emocutez.com rasa nakhttp://www.emocutez.comjer korang .... aHahhaha tapi x per ar... ALLAH s.w.t kn ade insyaALLAH dia akan tolong saya :D .....

k la xder special mende pown entri ne ... saja nak m'ingat diri bahawa pernah ada orang yg mhina saya ... perbodohkan saya... dan paling saya x le lupa pena ada org LEMPANG saya ... bukan saya nk dendam tp benda tu wat saya tak lupa yer bebs... rasa nk balas balik pown ada.... lg2 la ko buruk2 saya... xper2 ..nnt ko dapat balik pe ko bg kat ak....

aku ingat dia sebab ape yg pernah dia wat kat aku ....bukan ak ingat dia sebab aku windu dia ...
dan ak memang DENDAM ngan dia.... tapi aku taw hanya ALLAH s.w.t dapat tolong NUNU...




http://www.emocutez.com k la..... smoga segala dendam2 nie hilang dari badan areku.... aminnn....

Sunday, October 23, 2011

R.I.P :: Marco Simoncelli ::

berapa ari areku x layan FB ..seBaB areku g layan motogp [boyfren aku ade hehehe]... rasa aku yg bawa moto tu pown ade kuang!! kuang!!

k balik pada Title : R.I.P :: Marco Simoncelli ::




smue mesti memang da taw kan arine terjadi satu accident kat S.I.C. [sangat2 sedey o0o0o]

MARCO SIMONCELLI meninggal dunia pada pukul 16:56 PM @ litar dan perlumbaan terpaksa dibatalkan...dalam kedudukan no 6 beliau terjatuh dan telah dirempuh ole Colin Edwards dan Valentino Rossi pada awal pusingan ke 2 perlumbaan itu. Dan dkabarkn bahawa Edwards juga telah mengalami kecederaan pada bahu...

Marco Simoncelli merupakan pelumba yang berasal Itali, telah memulakan penglibatan nya dalam dunia pemotoran GP pada tahun 2002.

link video : Video Marco Simoncelli accident --> klik cni ...

Tuesday, October 18, 2011

apa terjadi ngan NuNu??

what happen??
emosi yg amat2 x stabil akhir2 nie...
mgkn terlalu bnyk stress...or mgkn da x larat nk hadapi...atau..... [OMG that 1 i dn;t it happen to me]


lagi2 bulan November da mhampiri.... ya ALLAH cepat nyer masa berlalu ... x lama lg ak da konfom 25 :( ...1 ape pown xder lgy..

cita2 ku mcm musnah gtu jak....

harapan tggl harapan... mudah2 tahun depan adalah tahun terbaik dalam idop areku ..... amin... ya ALLAH permudahkan la sume nya utk ak.... sembuhkan la ak.. berikan la ak rezeki mu...

what happen to me????arGhhHh

Thursday, October 13, 2011

Its so HURT....

yeaaah!! its so hurt.. I thought u undstand me... I dont ask much from u...I just only want ur LOVE  ....

wlpn sy sTREss sebesar maNa pown... u just in my mind coz i know u the only person can make me smile as usually.... but 2day u make me sad... why me??

why me?? dear.. i always waiting u .. i need u ...





NuNu berharap.....

assalamualikum....

mgkn ada yg m'luat ngan status..atau ngan blog NuNu nie... sbb kadang2 kuar kata2 kasaq ..kesat .. Ya mmg saYa sorg yg LASER!! tapi sy x perlu berpura2 its no me uke....[lantak la korg nk cakap apa... saya rasa lebih baik kamu jaga diri kamu ]

today 13th Oct 2011.... kalau tahun lepas ak ada d KAJANG dan klu di ikutkn da sethaun areku balik KAMPUNG ak nie...... dan yg paling penting da setahun aku x jadi PUNTIANAK coz pa... [i'm not GF ghost anymore :D] xder paku2 kat belakang tengkuk aku ...so ak da bebas ... lg2 genap 27hb nie.....

NuNu x MYESAL tentang masa lepas dia ..
tapi NuNu MYESAL masa terbiar bgtu saja dengan LELAKI yg x pandai nak hargai seseorang.....

so kali ini Nunu harap masa tak akan terbuang bgtu saja ..uraite my CINTA??

memang sy tegas ngan L.O.V.E yg telah mbuat ak F.O.B.I.A....

so dn't play2 with my LOVE





Wednesday, October 12, 2011

NuNu mengalami STRESS yg teruk!!!!

ya!! mmg stress...tp seblum tu.....

assalamualikum [dgn slowly nya] :(

CuBaan pa lg aku dapat kali ini... x abis2 stress ngan masalah ..bukan jer masalah aku sdn tp masalah org len... bru jer rest kan otak .. suda balik2 d'tmbh ngan PROBLEM... mmg x de guna rest areku time holiday ar2 ....

aku minta TOLONG !! TOLONG aku .... beri areku ruang....

I NEED MY SPACE PLEASE.... I NEED MY LIFE !!

Sunday, October 2, 2011

c Pungguk Rindukn BuLannya

assalamualikum .... selamat sore...

c Pungguk rindukn Bulannya... :( entry agak pelik kn

skunk jam menunjukan pukul 3.52 minit ptg ...dan Pungguk masi menunggu call @ sms dr Bulannya... selalu nya tghari gtu hanpon da bunyi .. ne lgsg xde :( buzy sngt ka  dia arine... xkan bru 1 ari da lupa kot...

ne la faktor2 hati Pungguk rasa dup..dap sana sini..jiwa rasa x tenang.... where are ur!!!!

kenapa Pungguk jer yg x sms atau call ?? bukan x nk tp mmg takot nk kacau org nie..takot dia penat..takot dia buzy... lg2 mls klu da msg ..Bulannya reply

 "nnt roger2 ar....b'urusan lu" tak ka kecewa nya Pungguk tu nnt :(

c Pungguk rasa nk mcm menagis jer ...tp skunk dlm hati jer la airmata tu kuar , sbb c Pungguk x mau family dia dok tnya sana sini....

xperla tggu smpi mlm...klu xder ...c Pungguk rasa nk off kan henpon wat smtra wktu.... mls nk tggu n kecewa...lg pown c Pungguk da x mau nk tnya .kuar ngan sapa...mkn ngan sapa... telpon sapa..jumpa org tu ker..jumpa org nie ker....
biar hati sakit jgn hubungan goncang ... klau Bulannya taw c Pungguk tu siapa kat dia... sayang kat c Pungguk... hal2 mlebihi had dia x wat.. hati sesama kena jaga...x bole sdn2 .. uke

moga2 c Pungguk tabah hadapi sume nie.... n harap2 c Bulannya pown windu kn Pungguk....

sekiann.....


cayank tak??